22 Julai 2009

8 Font Percuma

8 Fon Percuma

Assalamualaikum warahmatullah.

Jika anda peminat fon (font) atau pereka (designer), artikel ini mungkin membantu anda. Untuk kali ini, ingin saya muatkan 8 jenis mukataip (font) menarik untuk anda muat turun dengan percuma. Realitinya, terdapat pelbagai jenis fon atau mukataip di internet, sama ada premium atau percuma dan ini memberikan pilihan yang cukup luas kepada pengguna dalam memilih fon yang mereka inginkan.

Walaupun kebanyakan fon yang mempunyai rekabentuk yang unik dan menarik, ditawarkan kepada pengguna dengan harga tertentu, namun, masih ada pereka yang memilih untuk berkongsi hasil kerja menarik mereka dengan para peminat fon secara percuma.

Menerusi artikel ini, saya siarkan 8 jenis fon yang menarik (free and high-quality sans serif fonts) dan boleh anda miliki secara percuma! Oh ya, jangan lupa untuk klik pada imej fon untuk memuat turun fon tersebut ke dalam pc anda.

1.Comfortaa

2. Legendum

3. Delicious

4. Quicksand

5. Audimat

6. Junction

7. Aller Sans

8. Nevis


celok dari savetherebels.gofreeserve.com

0 ulasan:

Berkenan Blog MayaLink

Blog ini menyediakan pelbagai pautan untuk kemudahan dalam pelbagai cabang termasuk Agama, Politik, Teknologi Maklumat, Download.

Kami membawakan kepada anda pautan percuma. Sekiranya terdapat mana-mana pautan yang mempunyai ralat sila beritahu kami untuk dikemaskini.

Anda juga dipelawa memberi pautan laman anda atau laman yang anda minat dan selalu lawati, atau laman-laman yang anda rasa patut untuk dipaparkan di sini.

Sebarang reaksi anda, sila tinggalkan pesanan, komen, cadangan di ruang sembang yang disediakan.

Penafian :
Kami tidak bertanggungjawab atas sebarang kerugian pihak lain atas link yang terdapat dalam blog ini. Sebarang penggunaan sebarang link adalah tanggungjawab sendiri.

MADU SIDR YAMAN

MADU SIDR YAMAN
Berkhasiat, Bermutu ( Klik Gambar di atas)

TONER MATA AINUN THERAPHY

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP